Rezervace ubytování a storno podmínky 

 

Možnost fakturace FKSP 

 

Pokud se Vám některá naše nabídka líbí: 

  1. zamluvte si telefonicky nebo po internetu termín a místo
  2. zamluvený termín bez zaslání přihlášky budete mít zamluvený 1 týden
  3. po týdnu Váš zamluvený termín zrušíme
  4. obdržíte pokyny k platbě dle vámi zvolené platby a zaplaťte jednu polovinu ceny za dovolenou
  5. Nepřijde -li do 14 dnů platba, bude Váš termín zrušen bez poplatku - v případě zavolání - bude termín prodloužen
  6. nejpozději 60 dní před nástupem na dovolenou zaplaťte druhou část (rozhodující je datum připsání peněz na účet)
  7. nebude-li částka zaplacena nebo dojde li ke stornu více než 60 dní před termínem - bude Váš termín zrušen a ze zálohy odečtena částka 500,- Kč za každou osobu a zbytek vrácen.
  8. storno poplatky:

od 60-ti do 30ti dnů 30% z celkové ceny zájezdu     

29-ti do 15-ti dnů 50% z celkové ceny zájezdu    

14-ti do 7-mi dnů 70% z celkové ceny zájezdu      

při stornu méně než 7 dnů - 100% z celkové ceny zájezdu    

  1. Pro ubytování ve Vile Alba platí odlišné podmínky - zde platí, že 30% z ceny je nevratných od okamžiku platby. 
  2. Tyto storno podmínky neplatí při koupi zájezdu na poslední chvíli
  3. Na zájezdech, které pořádají smluvně závazné CK platí podmínky příslušné pořádající CK. Na tuto skutečnost musí být zákazník upozorněn.
  4. Je-li CA nucena z objektivních důvodů změnit podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Pokud navrhovaná změna vede i ke změně ceny, musí být v návrhu nová cena uvedena.
  5. Navrhne-li CA změnu cestovní smlouvy, zákazník má právo se rozhodnout, zda bude se změnou souhlasit nebo zda od cestovní smlouvy odstoupí.
  6. Pokud zákazník ve lhůtě, která nesmí být kratší než 5 pracovních dnů od doručení návrhu na změnu smlouvy zákazníkovi, od smlouvy neodstoupí, má se za to, že s její změnou souhlasí.
  7. Reklamace případné vady poskytnutých služeb včetně požadování odstranění vady uplatňujte nejprve u majitele (pro nápravu na místě) následně písemně u CA a reklamaci musíte podat nejpozději do 14 dnů po ukončení pobytu.
  8. Fotografie jsou ilustrační a proto se mohou jednotlivé pokoje lišit.
  9. Zákazník si sám zabezpečí platný cestovní doklad, splní očkovací a další povinnosti do zemí, pro které jsou tyto povinnosti stanoveny.
  10. CA nezajišťuje pojištění. Doporučujeme pojištění pro zahraničí s úhradou léčebných výloh (druh pojišťovny a pojištění si zákazník volí sám).

Tyto podmínky platí od 01. 01. 2023

 

Ubytovací poukaz  

Měsíc před nástupem na Vaši dovolenou Vám zašleme Poukaz k ubytování, kde bude místo, termín, jméno, počet lůžek a rady jak se dostat do místa ubytování 

 

Příjezdy a odjezdy  

V den odjezdu opustíte pokoj do 9,00 hod. v den příjezdu nástup mezi 12,00 a 16,00 hod Možno i dříve dle domluvy s majitelem vilky. Při odjezdu si můžete nechat zavazadla ve vilce do odjezdu vlaku. Úklid není v ceně. 

 

Pokud se Vám některá z našich nabídek líbí, rozhodněte se pro rezervaci ihned. Prázdninové termíny bývají brzy vyprodané. 

 

Volejte kdykoliv i v sobotu a neděli